کار ترکیبی در سال های اخیر محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. شرکت ها می خواهند انعطاف پذیری و همکاری بین کارکنان خود را بهبود بخشند. در یک محیط کاری ترکیبی، تمرکز بر کارکنان و وظایف و نیازهای خاص آنهاست.
ترکیب “در دفتر کار و در خانه”
بعضی اوقات در اداره و بعضی اوقات در خانه کار می کند. این تعریفی از کار ترکیبی است که ما اغلب می شنویم. اما در واقع کمی بیشتر از این است! این شیوه کار، استقلال و تحرک کارکنان را تحریک می کند. به عنوان مثال، آنها می توانند هر زمان که می خواهند، در محل کار مورد علاقه خود کار کنند. این ممکن است در داخل، خارج از منزل، در دفتر، در خانه، در محل مشتری یا حتی در جاده باشد.
بدیهی است که ارتباط خوب و اعتماد متقابل بین کارمند و کارفرما ضروری است. فناوری اطلاعات همچنین از نظر ارائه ابزارها و برنامه های دیجیتال مناسب که افراد برای همکاری فعال با یکدیگر و تبادل اطلاعات به آن نیاز دارند، نقش مهمی دارد.
فعالیت و کار مبتنی بر نیاز
بیشتر مشاغل نسبت به گذشته متنوع تر هستند. پرنسل واحد فناوری اطلاعات به طور کلی حداقل ده وظیفه مختلف در روز دارند. همه این وظایف از نظر ماهیت و شدت متفاوت هستند، از طوفان فکری آرام گرفته تا توسعه یک کمپین.
به همین دلیل ایجاد محیط کاری مناسب برای هر کار، فعالیت و نیاز شخصی بسیار مهم است. به طور خلاصه، برای ایجاد یک محل کار انعطاف پذیر!
مزیت بزرگ کار ترکیبی چیست؟
کار ترکیبی برای بسیاری از شرکت ها ضروری شده است. یکی از مزایای بی شمار این شیوه کار این است که هر کارمندی می تواند کار خود را آن طور که ترجیح می دهد و به سازنده ترین شکل سازماندهی کند. علاوه بر این، یک محل کار ترکیبی کارمندان شما را خوشحال می کند – یا حتی خوشحال تر. و اگر می خواهید استعدادها را جذب و حفظ کنید، این یک مزیت واقعاً بزرگ است.
بنابراین وقت آن است که اقدام کنید و شرکت خود را به یک محل کار ترکیبی تبدیل کنید که در آن هر کارمند احساس خوبی داشته باشد.
منبع: